Трансформацията на Gucci

Брандът Gucci петърпя една от най-завладяващите трансформации в модата.

Откакто през януари 2015 година за негово креативен директор бе назначен Алесандро Микеле, италианският бранд бързо се превърна от еталон на разкош в едно от ярките имена на модната индустрия.

Отхвърляйки безвкусната фриволност и парадност, капризният Микеле, който има бохемско виждане за живота, вдъхна съвсем нов живот на марката. При това Gucci продължава да залага на детайлите в стил бароко, ярките цветове и еклектичните тъкани.

 photo gucci_zps6qwriq9q.jpg

Ако Gucci винаги е бил свързан с луксозния живот, чувствителният и търсещ Микеле рязко обърна посока и насочи бранда по нов път.

Сега клиентелата на Gucci се разпростира далеч отвъд купувачите от висшата класа, сега тя се състои от най-горния ешелон на съвременните законодатели на модата и от онези, които имат голямо влияние върху младежта. /БГНЕС

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: